Przetarg pn.: "Wykonanie dok. proj., uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę oraz nadzór autorski nad proj. przebud. rur. PVC Dz225 na PE Dz400 o dł. ok. 700 mb na odc. od pomp. 1A do wpięcia do rur. PE 710 przy ul. Szybowej oraz moder. pomp. 1A"

Oferty należy składać do 07.08.2023 r. do godziny 9.00

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:   

1.    Zapoznanie się i pisemna akceptacja regulaminu postępowania przetargowego.

2.    Wpłacenie wadium  w wysokości 5.000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)

Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP S.A. nr 22 1020 2472 0000 6702 0018 2212 z dopiskiem „Projekt - przebudowa rurociągu i modernizacja pompowni 1A”. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego  najpóźniej w przeddzień otwarcia ofert.  Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. nie dopuszcza możliwości  wniesienia wadium w innej formie.

3. Oferty należy składać w kancelarii przedsiębiorstwa do dnia 07.08.2023 r. do godziny 900.  Kancelaria wystawia pokwitowania przyjęcia oferty.

Komisyjne otwarcie ofert  nastąpi o godzinie 905  w dniu 07.08.2023 r.  

Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:

  • Grzegorz Mrowiec – tel. (32) 47 63 073 wew. 108 – sprawy techniczne (w zakresie projektu pompowni),
  • Maria Andrejewicz – tel. (32) 47 63 073 wew. 128 – sprawy techniczne (w zakresie projektu rurociągu),
  • Aneta Wilk – tel. (32) 47 63 073 wew. 106 – sprawy formalno - prawne

 

Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. zastrzega sobie prawo do:

-       swobodnego wyboru ofert,

-       uznania, że przetarg nie dał rezultatu,

-       unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.