Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1. Zapoznanie się i pisemna akceptacja regulaminu postępowania przetargowego.
2. Wpłacenie wadium w wysokości 5.000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)
Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP S.A. nr 22 1020 2472 0000 6702 0018 2212 z dopiskiem „Odbiór odpadów z oczyszczalni w 2026 roku”. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w przeddzień otwarcia ofert. Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. nie dopuszcza możliwości wniesienia wadium w innej formie.
3. Oferty należy składać w kancelarii przedsiębiorstwa do dnia 13.11.2025 r. do godziny 900. Kancelaria wystawia pokwitowania przyjęcia oferty.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi o godzinie 905 w dniu 13.11.2025 r.
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Oferentami są:
- Barbara Widenka – tel. kom. 882 008 569 – sprawy techniczne;
- Grzegorz Mrowiec – tel. kom. 509 227 818 – sprawy techniczne;
- Aneta Wilk - tel. kom. 784 014 262- sprawy formalne.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. zastrzega sobie prawo do:
- swobodnego wyboru ofert,
- uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
- unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.